Siirrymme Suomessa huolto- ja palvelusopimusmalliin 1.1.2021

23.10.2020 | Ajankohtaista

Huolto- ja palvelusopimuksemme tuo sahalaitokselle käyttövarmuutta ja huolettomuutta. Palvelusopimusasiakkaanamme huolto- ja kunnossapitokustannukset ovat tiedossa etukäteen, ja me huolehdimme siitä, että laitteet huolletaan ja tarkastetaan säännöllisesti.

Palvelusopimukseemme kuuluu asiakkaan tarvitsemassa laajuudessa:

Etäpalvelut:

  • tekninen tuki
  • säännöllinen laitteen kunnon tarkistus

Huoltopalvelut:

  • määräaikaishuollot.

Lisäksi palvelusopimuksessa voidaan sopia myös koulutus- ja neuvontapalveluista.
Säännöllinen koulutus ja neuvonta auttavat hyödyntämään laitteita ja ohjelmistoja parhaalla mahdollisella tavalla.

Palvelusopimusasiakkaillemme tarjoamme edullisemmin myös:

  • varaosat
  • erikseen tilatut huoltotyöt
  • erikseen tilattu koulutus ja neuvonta.

Palvelusopimusasiakkaidemme palvelupyynnöt priorisoidaan teknisessä tuessamme.

Ota yhteyttä, keskustellaan tarpeistanne ja suunnitellaan teille sopiva ylläpitokokonaisuus!

Jyry Hyvärinen, myyntipäällikkö, jyry.hyvarinen@finscan.fi, p. 040 778 3575.