Siirrymme Suomessa huolto- ja palvelusopimusmalliin 1.1.2021

23.10.2020

Huolto- ja palvelusopimuksemme tuo sahalaitokselle käyttövarmuutta ja huolettomuutta. Palvelusopimusasiakkaanamme huolto- ja kunnossapitokustannukset ovat tiedossa etukäteen, ja me huolehdimme siitä, että laitteet huolletaan ja tarkastetaan säännöllisesti.

Palvelusopimukseemme kuuluu asiakkaan tarvitsemassa laajuudessa:

Etäpalvelut:

  • tekninen tuki
  • säännöllinen laitteen kunnon tarkistus

Huoltopalvelut:

  • määräaikaishuollot.

Lisäksi palvelusopimuksessa voidaan sopia myös koulutus- ja neuvontapalveluista.
Säännöllinen koulutus ja neuvonta auttavat hyödyntämään laitteita ja ohjelmistoja parhaalla mahdollisella tavalla.

Palvelusopimusasiakkaillemme tarjoamme edullisemmin myös:

  • varaosat
  • erikseen tilatut huoltotyöt
  • erikseen tilattu koulutus ja neuvonta.

Palvelusopimusasiakkaidemme palvelupyynnöt priorisoidaan teknisessä tuessamme.

Ota yhteyttä, keskustellaan tarpeistanne ja suunnitellaan teille sopiva ylläpitokokonaisuus!

Jyry Hyvärinen, myyntipäällikkö, jyry.hyvarinen@finscan.fi, p. 040 778 3575.

Ajankohtaista

Iloista joulua ja onnellista uutta vuotta 2021!

Iloista joulua ja onnellista uutta vuotta 2021!

Haluamme kiittää yhteistyöstä kuluvana vuonna, ja toivottaa sinulle ja läheisillesi oikein mukavaa joulua ja onnellista uutta vuotta 2021! Tänä vuonna olemme lahjoittaneet joululahjoihin varatut rahamme Hyvä Joulumieli -keräykseen. Keräyksellä hankitaan vähävaraisille...

lue lisää
WordPress Image Lightbox Plugin